Minulle on nyt tullut selväksi, etten pysty noudattamaan määräaikoja enkä hoitamaan mitään sovittuja vaihtoja tällä hetkellä. Kaiken sovitun pitäisi nyt olla ok, mutta uusia vaihtoja en ota. Kerään kortteja koko ajan ja laitan sivuun sellaisia, joita tiedän jonkun keräilevän. Lähetän niitä kuitenkin vain silloin, kun minusta itsestäni siltä tuntuu. Älä lähetä minulle mitään, ellen minä ole ensin lähettänyt sinulle!

Pitkästä hiljaisuudesta huolimatta olen saanut teiltä vaihtokavereilta paljon lähetyksiä. Sydämellinen kiitos kaikista niistä: korteista, makseista, leimoista ja postimerkeistä. Kiitos Kissapii, Saila, Levisia, Rasa, kaikki miittiläiset, Ulla, Heli A., Maarit, Sini, Aino, Maritta ja Sari K. Kiitos myös nimettömälle lähettäjälle postista! Olen saanut hirveän ihania lähetyksiä. Takaisinkin lähetän, mutta vasta, kun siltä tuntuu, kuten yllä kerroin.

Edessä on kevät ja muuton valmistelua, joten tietokoneen ääressäkään en ehkä halua olla.

Tänään vietin päivän pihalla. Olen alkanut koota virkattua peittoa nuorisotyölle. Voi, miten pieneltä se näyttääkään pihalla! Kuvassa palat on vain aseteltu paikalleen. Noin puolet on yhdistetty.

Tässä vielä toinen projekti. Petosen asukastuvalla tehdään peittoja katulasten kotiin ja yhdistelin valmiiksi yhden hyvin villin peiton. Tässä ei itse asiassa ole kuin muutama tuvalla neulottu pala, sillä minulla oli kaikenlaista varastoissa. Huutonetistäkin ostin paloja ja pieniin tyhjiin kohtiin virkkasin isoäidin neliöitä. Tämäkin niistä tehty liina löysi paikkansa peitosta.