Jo viime viikolla odotin vain tätä päivää. Taivaallista tiistaita, jolloin minun ei tarvitsisi tehdä mitään, jos en halua! Ei tarvitsisi herätä, eikä nousta ylös sängystä. Ei tarvitsisi vastata puhelimeen eikä vastata yhteenkään kysymykseen! Ei, koska pistäisin puhelimen kiinni. Olisin vain ihan yksin ja rauhassa, aah.

Ja ihan hyvin tämä päivä meni. Vasta huomisaamuna palaan arkeen ja jatkan töitäni. Mutta tämä päivä oli todella tarpeen, että sain nollata kaikki! On ollut niin paljon menoja. Huomenna saan aloittaa taas alusta.

Kiitos kaikesta postista, joka tuli tänään! Tuli kortteja, 3d-kuvia ja paketti. Kierrätysvaihdon paketti on saapunut myös, iso kiitos siitä! Kiitän kaikesta myöhemmin henk.koht. Mutta nyt pitää tehdä erikoispyyntö: älkää lähettäkö minulle enää yhtään mitään ennen kuin ehdin hoitamaan asiat, jotka ovat kesken. ;-)  Minulla on kasa kortteja lähetettävänä ja sähköposteja ja viestejä vastaamatta pitkältä ajalta.. apua, haluan hoitaa kaiken kuntoon ja miettiä sitten, mitä karsin. Olen tainnut hankkia vähän liikaa hommaa :D

Ai niin, sain myös hirmuisen kasan pyytämiäni kaaritukia :O :D Kiitos! Luulen, että näillä pärjätään kauan, joten enää en tukia tarvitse. Mutta jos olet jo varannut tukia minua varten, otan tietysti kaikki vastaan :)