Olette saaneet katsella / joutuneet katselemaan postikortteja päivä toisensa jälkeen. Se johtuu siitä, että olen ollut kipeänä, postaukset ovat ajastuksia enkä ole jaksanut kirjoittaa muusta. Toisaalta paljoa esiteltävää ei ole ollutkaan. Olen viimeisen parin kuukauden aikana tehnyt hirmu määrän kortteja, mutta useimmiten porukalla, eikä niitä ole tullut kuvatuksi. Kirpputoreillakaan en ole kiertänyt erityisen paljon ja roskikset eivät ole jostain syystä kiinnostaneet ollenkaan. Tajusin, että kohta minun täytyy mennä kauppaan (!) hakemaan joitain asioita, jotka viime talvena sain roskiksesta. Se tuntuu tuhlaukselta: tiedän, että ko. asioita menee roskina hukkaan koko ajan!

Alla on kuitenkin sunnuntaisen kirpputorikierroksen löytöjä. Olin edelleen kipeänä, mutta en jaksanut olla kotona, vaan läksin jumalanpalvelukseen ja sitten toiseenkin. Välissä kävin kirpparilla, jonka sattumoisin bongasin päiväkodista. Sieltä ostin kakunpuolikkaan. Sitten kävin Tavarameressä ja Löytökirppiksellä (mikä olikin aika rupeama!). Löysin useita korttipaketteja (eurolla tai alle), koira-muistilehtiön, värjättyä kangasta (euron, en raaskinut ottaa niitä isompia paloja), Valitut Palat ja vähän kukkia askarteluun. Ostin myös matonkuteesta virkattuja patalappuja (euron) ja ristipistotyön (2,5 e)! Enkelille minulla on varmasti sopivat kehys. Annan taulun lahjaksi tai kehyksissä edelleen arpavoitoksi.