Aamulla ajelin pyörällä kaupungille ja kävin yhdellä (yllätys jollekulle?) kirpputorilla. En kuitenkaan ostanut mitään. Sitten kävin Sinooperissa, jonne minulla oli lahjaksi saatu leimakortti. Tein vähän ostoksia, jotta sain viimeisenkin leiman. Kortin voimassaolo loppuu aivan kohta. Vietin kaupassa varmasti yli puoli tuntia miettiessäni, mitä oikeasti tarvitsen. Lopulta valitsin lakkaa, hääaiheista paperia, arkin reunusääriviivatarroja - ja ei-niin-tarpeellisen kohonestekynän. Viimeisestä olen haaveillut pitkään, joten päätin, että sen aika on nyt. Ensi kerralla ostan leimoilla ehkä kohojauhetta.

Olin viikko sitten Heinävedellä Kirkastusjuhlilla ja siellä selasin kaupassa Taika-lehteä, jossa neuvottiin tekemään helmiä kangassuikaleista. Ajatus alkoi vaivata minua ja lopulta minun oli aivan pakko ruveta tekemään samaa, ei tosin kangassuikaleista vaan paperista. Kaikki muut tarvikkeet minulla oli paitsi liima, ja koska sekin olisi ollut pian ostoslistalla, nappasin sen seuraavan kaupan hyllystä. Loppuiltapäivän istuinkin kirkon parvella ohjelmaa kuunnelleen ja samalla sähräten liiman kanssa paperisuikaleita kokoon :D Valmiiden helmien päälle tarvitsin lakkaa ja kunhan täältä lähden, jatkan puuhailua helmien kanssa.