1244717179_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on kasa, jota olen rakentanut hissukseen jo pari viikkoa. Siinä on lähtevää korttipostia!

Otin kuvan kasasta, koska minusta alkoi tuntua, että saan postia hurjan paljon enemmän kuin ansaitsen! Kiitos Saila ja Hiltzu viimeisimpinä. Kiitos, että luotatte minuun! Joiltain olen saanut jo toisen lähetyksen, vaikka oma postini on vasta tuossa kasassa. Eli Saila ja Hiltzu, te olette itse asiassa myös odottaneet lähetyksiänne pisimpään, joten olette ensimmäisinä postinsaantivuorossa.

Ensi viikolla Vakka jääkin kesä- ja remonttitauolle, joten vasta syksyllä pääsee sinne mahdollisten uusien valikoimien kimppuun. Mitähän minä oikein teen kesän: Vakka on kiinni, Kysin kirjasto tietokoneineen (jossa nytkin olen) on elokuulle asti remontissa ja kaupunginkirjastokin on lomautusten takia kaksi viikkoa kiinni! ... no jos minä vaikka lähtisin ulos etsimään kasveja? Ei yhtään hassumpi vaihtoehto, sillä tänään sain ison kasviprojektin tehtyä loppuun! Ja onhan minulla kuoron Saksan matka: olen salamatkanjohtaja ja töitä riittänee kyllä paniikkiin asti :O

Tässä vielä ihana Pertti Ylisen kesäkortti :)  Kiitos!

1244718685_img-d41d8cd98f00b204e9800998e