Viime kuukausina vaihtokavereilta saamani maksikortit vaivasivat päätäni (=innoittivat) niin, että minun oli ihan pakko tehdä taas omia maksikortteja parin vuoden tauon jälkeen. Viimeksi ilmestyneistä postikorteista tein alla olevat kortit. Seuraavat teen toukokuussa. Minulla on kaksi korttia, jotka sopivat ilmestyviin saunamerkkeihin. Muotiaiheisetkin kiinnostaisivat, mutta niihin ei ainakaan vielä ole kortteja. En ole tarkka maksikorttien säännöistä, vaan esimerkiksi käytän niihin myös vanhoja, käytettyjä kortteja. Leimojen sijoitussäännötkin ovat unohduksissa ja itse leimatuissa leimat eivät muutenkaan ole huippuluokkaa (Kuopion pääpostissa muuten osataan leimata hyvin ja tehdä maksikortteja). Tärkeintä minulle on, että lopputulos on jollain tavalla minua miellyttävä. Minulle saa siis lähettää myös epävirallisia maksikortteja ja sellaisia, hyvin puutteellisia, voin ehkä tarjota tulevaisuudessa myös vaihdoissa.

1240738796_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jaana Aallon kortit sopivat hyvin tervehdysmerkkeihin. Tulppaniaiheisesta kortista pidän myös ja sekin kävin hyvin merkkiin!

1240738910_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ruusumerkki sopi hyvin ruusukorttiin. Kaikkein iloisin olen kuitenkin jääkarhukorteista. Kummastakaan en taida luopua ikinä! Oikeanpuoleinen on myös tosi kaunis kortti.