Eilen minua odotti oikein kiva postipläjäys: monta postcrossing-foorumin RR-korttia ja kolme paksua kirjekuorta! Kuoret oli sidottu kuminauhalla yhteen ja silloin muistin, kuinka postinkantaja teki kerran lapsuudessani samoin :-)

Olin ahkera kirjeenvaihtaja: minulla oli parhaimmillaan ainakin tusina kirjekaveria. Kerran sain käsiini afrikkalaisen lehden osoitteen ja lähetin sinne kirjeenvaihtoilmoituksen. Ensin näytti, ettei mitään tapahdu. Sitten yht'äkkiä alkoi kirjeiden tulva. Niitä ilmestyi postilaatikkoon monta päivässä ja näin jatkui viikkoja. Parhaimpana päivänä sain 11 kirjettä, enkä enää edes jaksanut lukea kaikkia. Postinkantaja, naapurin täti, sitoi kirjeet kuminauhalla yhteen. Lopulta hän eräänä päivänä toi kirjeet pihaan asti ja kysyi isältäni: Mitä ihmettä se teidän tyttö oikein puuhaa, kun se saa näin paljon postia? :D  Pienessä kyläpostissamme moinen tulva kaukaisesta Afrikasta huomattiin taatusti ja olin aika imarreltu huomiosta :-)

Melkein imarrelluksi minä tunnen itseni nykyisinkin! :D  Kiitos, RR:t! Kiitos, Ritva ja Hiltzu, korteista ja solmioista! Ja kiitos, Saila, aikaisemmasta lähetyksestäsi!

Nyt katoan muutamaksi päiväksi. Hyvää viikonloppua ja alkuviikkoa kaikille!