Sähköpostini toimii jälleen yliopistollakin, hienoa!
Vaihdoin hetkeksi Kikin kieloaiheisen sivupohjan. Tekijä itse taitaa olla lopettanut, harmi. Pidin monista hänen pohjistaan.

Tällä viikolla en ole käynyt kertaakaan Vakassa! Suuri ihme... Sen sijaan olin maanantaina filatelistien vaihtoillassa, jossa oli tosi hauskaa! Sain paljon kortteja ja postimerkkejä etenkin vaihtokavereille. Onneksi oli antaa jotain vaihtarina, sillä rahalla en kyllä olisi saanut paljoa ostettua! Eilen, keskiviikkona, tapasimme sitten pienemmällä porukalla ja sain lisää kortteja, merkkejä ja jotain muutakin hauskaa. Meillä on kiva, pieni korttiporukka, jonka olen löytänyt Vakan kautta :-)

Muutenkin minulla on ollut tuuria. Olen saanut kortteja ja merkkejä vanhoilla kirjoilla, joita vein antikvariaattiin. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun olen tällä lailla hyödyntänyt jotain roskiksesta löydettyä :-)

Ja vielä: kiitos, Saila, Ritva ja HT, lähetyksistänne! Muita olen toivottavasti jo kiittänyt :-)

Huomenna jatkuvat sitten ajastetut postaukset. Tänään aion olla ahkerana koneen ääressä. Illalla on urkumessu kotikirkolla ja sitä ennen toivottavasti ehdin viimeistelemään lintusia, joita teimme keskiviikkona tilkkutyökurssilla. Ne ovat aivan ihania!

Alla Kuopion korttikeräilijöiltä itselleni löytyneitä juttuja :-)