Isoja kiitoksia myös niistä useista tunnustuksista, joita olen saanut tänäkin syksynä :) Arvostan niitä, vaikka en olekaan pitänyt niistä ääntä. Koen itse hirveän vaikeaksi niiden jakamisen eteenpäin, anteeksi. Jotenkin tuntuu, että jo pitkä lukemieni blogien listaus kertoo, että mielestäni hyvin monissa blogeissa on jotain, josta pidän. Luen yhtä blogia siksi, että se päivittyy usein ja on hyvin ammattimaisen oloinen. Sieltä saa arvokkaita vinkkejä. Toista blogia luen siksi, että on ihana seurata, mitä joku toinen on keksinyt tehdä. Kolmannesta tulee hyvä mieli ja neljäs on niin elämänmakuinen, että siihen ei voi olla uppoutumatta. Viides tarjoaa asiaa ja kuudennella on vain mahdottoman hyvä kirjoittaja. Ja niin edelleen. Kaikissa on hyvät puolensa; eihän niitä muuten tulisi luettuakaan. Onnea ja kiitos siis vain kaikille listani blogeille ja monille, jotka eivät siellä edes ole!

Seuraavaan kuitenkin vastaan ihan erikseen.

Minun viisi omituisuuttani:

1. Laulaminen on minulle jokseenkin yhtä tärkeää kuin hengittäminen. Se on myös helpoin tapa lentää.
2. Rakastan aarteenetsintää! Aarteita löytää niin metsästä, vesiltä, kirpputoreilta kuin roskiksistakin...
3. Olen biologi ja pelkään hämähäkkejä
4. Minulla on kaapissa pussillinen peukalottomia kintaan tekeleitä. En millään saa tehtyä lapasiin peukaloita. Yritän, mutta en vaan viitsi! Apua!
5. En ole äiti - mutta haluaisin ehdottomasti mummoksi!