En ole kirjoitellut, koska kuvien lisäysongelmat turhauttavat. Nämä postaukset ovat aika tylsiä ilman kuvia.

Kerrottavaa voisi ollakin. Osallistuin Kesä RR:ään postcrossing-foorumilla ja sain tosi kivoja kortteja. Lähetyskauppa Vakka avautui viime kuun loppupuolella kesäloman jälkeen ja olen saanut käydä läpi sielläkin isot kasat uusia kortteja. En ole ostanut montakaan, mutta jo korttien katselu lajittelun lomassa on kivaa.

Sormet syyhyävät usein askarteluun, mutten ole ehtinyt tehdä paljoakaan. Olen lähinnä asustanut kotiseudulla maalla. Bussimatkoilla olen virkannut isoäidinneliön tai pari, jos olen jaksanut. Monesti olen vain torkkunut. Väsyttää aina.

Joku huutaa ulkona kadulla. Tämä ilta on ollut levoton. Liekö lämmin sää saanut ihmiset ulos ja juhlimaan? Minä lähden kohta nukkumaan. Nukun parvekkeella eikä lisävaatetusta ole vielä tarvittu. Makuupussini on kyllä tosi hyvä. Kaksi yötä olen nukkunut kesän aikana kaverin parvekkeella. Se on neljännessä kerroksessa ja paljon hiljaisempi kuin minulla. Rekat tosin alkavat jyristää läheistä tietä aamuneljän aikaan.