Huh huh, kun ottaa voimille tehdä pitkän tauon jälkeen iso puhtaaksikirjoitusurakka! Näppäimistö on savunnut minun n. 3-sormijärjestelmäni kynsissä. Mutta tuntuupa hyvältä myös saada valmiiksi!! Nyt voin ihailla tänään saamaani yllätystä tunnin verran, ennen kuin on aika lähteä kuoroharjoituksiin :-)

1241441328_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Nappasin paketin postista aamulla ennen kirjastolle tuloa: cd-levyjä, boordeja, solmio (erikoiskiitos!) ja iso kasa valmiiksi leikattuja ja taiteltuja korttipohjia! Kiitos, Maju :-) Olen laiska leikkaamaan korttipohjia, vaikka kerään koko ajan roskiksista kartonkeja, joista voisin niitä tehdä!

Pitäisi ottaa urakaksi opetella oikeasti käyttämään boordeja. Siis korteissa: laatikoiden päällystämisessä olen niitä paljon käyttänytkin. Cd-kortteja puolestaam tein valmiiksi puolentusinaa juuri eilen illalla ja vähintään kaksinkertainen määrä on kesken. Olen vähän miettinyt, että cd-kortit voisivat olla sopiva juttu seurakunnan näpräyspiirille ensi syksynä. Cd-levyt, korttipohjat, tapetit ja boordit ovat sopivaa kierrätysmateriaalia piirille. Jokun malli kortteihin pitää keksiä... toteutus kyllä riippuu piirin vetäjästä. Minä olen vain tällainen suunapäänä koheltaja siinä vierellä!