1357010.jpg 1357012.jpg

Ensimmäisessä kuvassa on superjännittävä paketti, jonka sain Tainalta.  Mukana oli tosi upeita luontokuvia, ja kaikkea muutakin, vanhoista kirjoista sekä aito vuosisadan alun ranskalainen lehti!!  Minä olen katsellut sitä ihan lumoutuneena.  Toinen, mikä kiihottaa mielikuvitustani, on kuvan vasemmassa yläkulmassa näkyvä sivu jostain ihmisen anatomian kirjasta.  Ei siinä paljon muuta lue kuin kirjan nimi, mutta jotenkin sivu on todella jännittävä.  Todennäköisesti minulle käy kuten niin monesti aiemmin: en saa tehtyä eniten pitämistäni materiaaleista mitään!  Joko en raaski käyttää niitä (esim. lukemattomat leppäkertut ja siniset jutut askartelumatskujeni joukossa...) tai sitten en osaa.  Luulen, että pidetyimmistä tarvikkeista tehtyjen asioiden pitäisi olla mielestäni täydellisiä.  Koska en pysty täydellisyyteen, materiaalit jäävät koristeiksi!

Näin voi käydä myös toisen kuvan pöllöleimoille.  Noita pöllöjä olen halunnut itselleni ja nyt niitä sain Titan kiertävän leimakuvakuoren mukana.  Otin kuoresta useita muitakin leimoja esim. vihreitä pupuja ja pöllön yläpuolella olevan kuvan, jossa on varpaat.  Varpaat olen jo värittänyt ja saa nähdä, osaanko tehdä niistä kortin.