Swappeja pyörii koko ajan ja nyt minunkin mieleni tekee kokeilla.  Blogillani ei liene hirveästi lukijoita, mutta kokeillaan, löytyisikö minun lisäkseni neljä osallistujaa.  Ilmoittautumisaikaa on sunnuntaihin 5.8 asti.  Jos neljä osallistujaa löytyy, vaihto toteutuu.  Jos ei löydy, perun vaihdon ja ilmoitan asiasta kaikille ilmoittautuneille.

Vaihdossa tehdään viisi atc-korttia aiheella Lastenlaulu.  Kortit postitetaan minulle 31.8 mennessä.  Kuoreen pannaan mukaan omalla nimellä ja osoitteella sekä 1-luokan postimerkillä varustettu kirjekuori, jossa minä postitan vaihdon kortit sitten takaisin.

Olikohan tässä nyt kaikki, vai pitäisikö sanoa vielä jotain...  Ai niin, jos haluat osallistua, kommentoi JA lähetä minulle sähköpostissa osoitteesi ja mahdollinen blogisi osoite (puunlehti ät yahoo.com).  Minä lähetän sitten oman osoitteeni.

Edit.  Osallistujat löytyneet, vaihto toteutuu!

Osallistujat:

1.  Koivunlehti
2.  Jaatiina
3.  Aino
4.  Tristesse
5.  Ritva L.