Edit.  Olen taistellut työn sävyjen  kanssa pari kolme vuotta.  Pistin työn kirjekuoreen postitusta varten ja silloin löysin pakkauksesta mallin paperille printattuna!  Aivan kuten paketin kannessakin itse asiassa lukee... 

Kerroin edellisessä postauksessa, että minulla on noin miljoona keskeneräistä käsityötä.  Tämän suhteen olen luovuttanut: minun ei tee edes mieli tehdä sitä, sillä se ei ole minun tyyliseni.  Työ on painettu aidalle ja sen koko on 16 x 21 cm.  Paketissa on painettu kangas ja langat, mutta ei kehystä.  Työtä on aloitettu.  Tekeminen vaatii hyvät silmät tai taitoa värien suhteen, sillä on vaikea sanoa, mikä sävy kuuluu mihinkin kohtaan.  Minusta tämä on siis aika vaativa ristipistotyö.

Olen tehnyt ristipistot työhön niin, että alavasemmalta yläoikealle menevä pisto on päällä.

Jos joku haluaa, niin lähetän työn postissa ilman kuluja.  Jos haluat, lähetä minulle vaihtariksi toinen, ihan pieni ristipistotyö (korkeintaan n.5 e) tai noin viiden euron arvosta esim. askartelukamaa.  Mutta vain jos haluat, sillä tämä joutaa ilmaiseksikin.  Kommentoi ja lähetä sähköpostia, jos haluat työn.

PS.  Kuvat ovat jälleen tummempia ja synkempiä kuin itse työ.

719729.jpg 719731.jpg 

719735.jpg 719736.jpg Etu- ja takapuolelta